Dagje Terrace - Reisverslag uit Terrace, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Dagje Terrace - Reisverslag uit Terrace, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Dagje Terrace

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

28 Juni 2012 | Canada, Terrace

Vanmorgen hebben we met Piet ontbeten, daarna zijn we om 9.00 u vertrokken om bij tante Jani te gaan koffie drinken en te gaan lunchen bij John en Hilde.
We waren 1 uur onderweg toen er voor ons een ongeluk was gebeurd en de autoriteiten het totale verker van beide kanten stilzetten. Er moest, omdat er een comercieel vehicle (vrachtauto) bij betrokken was, een onderzoek plaatsvinden;
Politie en anderen waren aan het meten, fotograferen, stickers plakken op de straat enzofoort......We hebben stilgestaan tot 12.30 u!

Op een gegeven moment was de weg in het midden vrijgemaakt, en toen moesten we wachten op een pilot-car die voor ons uit zou rijden... Om 12.50 u reden we eindelijk weer.
Om 13.45 u kwamen we eindelijk aan bij tante Jani, waar we om 11 u haden afgesproken.
De lunch bij Hilde kon dus niet doorgaan, waar Clarence en Bill ook bij zouden zijn.
Na koffie, soep en sandwiches bij tante Jani, kwam Bill daar al gedagzeggen.
Toen gingen we onderweg naar Hilde en John.

Aan het einde van de middag zijn we met z'n vieren uiteten geweest, en hierna zijn we naar het huis van Clarence gereden , waar we een bakkie thee dronken.

We brachten John en Hilde naar huis en vertrokken weer naar New Hazelton om 20.15 u.

Al met al was dit een hele leuke dag, die ietwat vervelend begon, met de opstopping op HW 16.

Vandaag heeft het voor het eerst in deze hele vakantie echt de hele dag gemiezerd!
Het was vandaag maar 13 graden, best koel.
Morgen rijden we naar het oosten, richting Jasper.

• 29 Juni 2012 - 05:50

Han:

Veel plezier in het mooie Jasper. Maar rij je dan niet terug?

Gr. Han

• 29 Juni 2012 - 05:58

Martin En Edith Westenberg:

Ja idd, maar t is hier zo verschrikkelijk mooi overal!!
    We hebben t zo ontzettend naar onze zin....
    We genieten volop....:-)

• 29 Juni 2012 - 15:03

Nicole:

Jasper, moet oogverblindend mooi zijn! Leuk dat jullie plaatsen aan doen die ook op mijn lijstje staan, kan ik mooi lezen of het echt de moeite waard is.
    En als ik jullie enthousiaste berichten zo lees, dan klopt dat wel ;)

Have fun!

vervolg Lake Louise Inn

02 Juli 2012

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.

Actief sinds 03 Juni 2012