van Valdez naar Glenallen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu van Valdez naar Glenallen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

van Valdez naar Glenallen

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

14 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen zijn we naar Maxim & Jesse Witney museum geweest in Valdez, daar was van alles van vroeger in Alaska, over mens en dier, opgezette animals; beren, vossen, linx,... heel mooi allemaal.

We zijn vanmorgen nog naar de haven gelopen, net als gisteravond, waar er vissers bezig waren met het versnijden van een 45 kg zware heilbot, ook zwom er een visotter in de haven, op zijn gemakje op zijn rug:-)
Zo af en toe verdween hij onder water, om vervolgens weer rond te gaan dobberen op zijn rug....

We hebben ongeveer 135 mijl gereden vandaag;
We zijn nu in Glenallen midden in een bos op een RV park (Tolsana Wilderness Campground)
Het is hier prachtig, we staan aan een wild'stromemd riviertje
En wat een vriendelijke mensen hier!!

Het stikt hier wel van de muggen! Muggenspray doet wonderen!

• 15 Juni 2012 - 03:22

Jacqueline:

Ik kijk elke avond ff voor ik naar bed ga of er alweer een bericht is en ja hoor. Hoop dat jullie het nog steeds erg naar je zin hebben. Groeten, J

• 15 Juni 2012 - 06:19

Han:

Nog even gaan jullie op chique. Nou veel plezier.

• 15 Juni 2012 - 09:36

Véronique:

Hoi Martin en Edith,
    Superleuk om jullie avonturen te lezen en de foto's te zien. Dat geeft echt een goede indruk vd omgeving daar!
    Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben, ik word er bijna jaloers van, haha! Geniet er van, ik blijf jullie volgen!
    Groetjes, Véronique

• 15 Juni 2012 - 09:47

Nicole:

Klinkt goed hoor!!! Gaaf die omschrijving over de natuur en dat grappige ottertje ;)
    Leuk om jullie verhalen zo te volgen!!

• 18 Juni 2012 - 14:34

Ingrid:

Een 45 kilo zware heilbot, gloeiende dat is nog eens vis. Ik zie het zo voor me wat je allemaal beschrijft.
    Het lijkt me mooi daar. Ingrid

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

vervolg Lake Louise Inn

02 Juli 2012

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.

Actief sinds 03 Juni 2012