100 mile house Motel - Reisverslag uit 100 Mile House, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu 100 mile house Motel - Reisverslag uit 100 Mile House, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

100 mile house Motel

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

25 Juni 2012 | Canada, 100 Mile House

We zijn vanmorgen vertrokken uit hotel in Whistler en zijn naar het Noorden gereden richting Pemberton over HW 99. In het Garibaldipark zijn we bij de Nairm falls wezen kijken, hiervoor moest je over een heuvelachtig smal pad door bos en rotsen.

Het was er prachtig, sommige takken die bij het water hingen waren helemaal begroeid met mos (een heel mooi sprookjesachtig gezicht!)

Op somige plaatsen rook het zo ontzettend lekker naar bloemen en fruit, terwijl er alleen mos in de zon was.

We hebben besloten om eerst naar het noorden te rijden; we volgen de Fraser-river richting Prince George.
De omgeving is hier prachtig en de mensen zijn ontzettend vriendelijk!

We blijven vannacht in het 100 mile Motel in 100 Mile, hebben een nette kamer incluisief WIFI, was heel goed werkt!

Nog een bak:
Toen we net in het motel waren, gooide ik de deur dicht van onze kamer;
De sleutel lag nog binnen op tafel, en we waren beiden buiten!
Gelukkig hadden we de ramen al open gezet, en Tinus is met zijn afgetrainde lijf naar binnen gekropen door het openstaande raam... Super van hem dat hij dat redde....!

We zijn gaan eten bij Jake's Pub en grill, dat viel in t niet bij wat we zoal op de cruise hadden gegeten, maar het vulde onze magen wel... achteraf toch best wel lekker....

Tjonge, wat kun je in korte tijd toch verwend raken.....! Haha...!

• 26 Juni 2012 - 07:20

Eileen:

Hee vakantiegangers!
    Zo te horen is Martin er weer helemaal bovenop, aangezien hij alweer door ramen kruipt, haha.
    En een beetje verwennerij is natuurlijk wel lekker, daar kan je snel aan wennen ;)! Groetjes

• 26 Juni 2012 - 10:47

Petra:

Haha wat een stunt zeg! Maar fijn om te lezen dat Martin weer is opgeknapt en dat jullie nu samen verder kunnen gaan genieten van die heerlijke vakantie. Super om mee te lezen. Veel plezier nog en de groetjes van ons!

• 26 Juni 2012 - 20:08

vervolg Lake Louise Inn

02 Juli 2012

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.

Actief sinds 03 Juni 2012