Haines - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Haines - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Haines

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

20 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen om half 7 zijn we in Haines aangelegd, het is hier zo ontzetten mooi, tussen de bergen en het kabbelende water....
Martin is naar de dokter geweest om half 9: het is op de boot bij de dokter hetzelfde als thuis; we hebben er tot 11.15 u gezeten.....
Hij heeft een grieptest gehad, en ja hoor... hij wel... zitten we op een luxe cruise en hij heeft een echte ordinaire A griep....:(
Hij moest met een mondkapje (blauw) op over de gangen van het schip... anders zou hij kunnen zorgen voor een griepepidemie aan boord.
Hij moet nu in zijn hut blijven, verplicht voor tenminste twee dagen!!!!! Dat is toch heel erg..!

Ik ben op pad gegaan voor nog een verlaat ontbijt toen we terug waren van de doctersoffice,.

Na het ontbijtben ik de wal opgegaan in Haines, om rond te kijken en foto's te maken....
Toen ik terugkwam leek het dat Martin de mazelen had, helemaal zijn rug en borst onder de uitslag...:(

Hij is dus overgevoelig voor de medicijnen die hij gekregen had..., ik weer naar de doktersoffice en weer anti-allergie-pillen gekregen...

Bij terugkomst bij onze kamer, zat de nota van de dokter al in het postvak naast de deur....:-)

Ik heb 's middags nog een poos in een heerlijke luie stoel op het dek liggen lezen, t was lekker zonnig en een goede temperatuur!

Weer terug op de kamer heb ik het diner op onze kamer besteld, wss heel uitgebreid en heeeeeeerlijk!!!!!

Martin gaat zich nu wat beter voelen, gelukkig..
De dokter heeft nog gebeld voor controle..

Voor morgenochtend hebben we de ontbijt-service-kaart aan de deur gehangen.... mmmm verheug me dr nu al op......:-)

• 21 Juni 2012 - 20:11

Roy En Eileen:

Kerel wat doe je toch... Ben je eindelijk op je lang verheugde vakantie, krijg je de griep! En dan heb je het ook nog eens flink te pakken.
    Fijn om te lezen dat het nu al wel weer wat beter gaat.
    Snel beter worden en we wensen jullie nog een hele fijne vakantie :) Liefs

• 21 Juni 2012 - 20:44

Patrick:

Hey Martin ik wil wel ff een foto zien met zo een blauw kapje! top dat het alweer wat beter met je gaat.

heel veel plezier toegewenst op de cruise!
    leuk om jullie verhaaltjes te lezen.

groeten de bremmetjes.

• 21 Juni 2012 - 21:27

Albert:

Hey Ed en Tinus,
    geweldig leuk om alles mee te maken met jullie via deze site, elke dag even lezen! En Martin hopelijk snel weer op de been (zonder het blauwe kapje)
    Maak er nog een hele mooie tijd van samen! :-)
    groetjes

• 21 Juni 2012 - 22:24

Charlotte :

Ik weet niet wat erger is, je enkel breken zodat je NIET op vakantie kunt of de griep krijgen aan boord van een cruiseschip zodat je de helft van de reis niet naar buiten mag. Die Amerikanen zijn af en toe wel wat erg panisch voor infecties volgens mij. Beterschap broer, gelukkig heb je een raampje (toch?)

• 22 Juni 2012 - 07:31

Jannette En Erwin:

Martin jongen, wat vervelend! Toen ik de eerste symptomen las dacht ik "hij zal toch niet zeeziek zijn??" Beterschap gewenst en Edith: succes met je patiënt en nog veel plezier samen de laatste weken!

• 22 Juni 2012 - 13:40

Jolanda En Broer:

Goh dat is balen! Dan maar genieten van ontbijt op bed ook niet verkeerd toch?
    Fijn dat het al wat beter gaat nu en hoop dat jullie samen nog wel van de cruise kunnen genieten!
    Veel plezier nog en zuster Edith verzorg je mannetje maar goed.

Groetjes :-)))

• 22 Juni 2012 - 13:56

Jacqueline:

Dat is wel zwaar k*t zeg. Ik sluit me aan bij To.We hopen dat de rest van de reis voorspoedig verloopt. Groeten

• 22 Juni 2012 - 16:30

Nicole:

Jeetje.. dat overkomt jullie weer!!!
    Wel fijn om te lezen dat het langzamerhand weer de goede kant op gaat! Hopelijk kunnen jullie de overige weken onbezorgd doorbrengen!!
    Beterschap!

• 22 Juni 2012 - 19:15

Jolanda En Mannes:

tinus, van harte beterschap gewenst!!!

• 24 Juni 2012 - 15:13

Ingrid:

Heel veel beterschap en hopen dat het vlug weer beter gaat. Martin, je bent in ieder geval in goede handen bij Edith! Prettige reis verder. Liefs Ingrid