Op zee bij Queen Charlotte Island - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Op zee bij Queen Charlotte Island - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Op zee bij Queen Charlotte Island

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

23 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag hebben we uitgeslapen tot 9 uur, mmm heerlijk...
Het onbijt hadden we in Restaurant Rotterdam. Ik heb vandaag ff een was gedraaid in de self-service-laundry-room.
Vandag hebben we een zzedag, we leggen nergens aan.

We hebben naast en voor het schip wailes gezien, niet echt heel dichtbij, maar je zag wel heel duidelijk hun straal van adem boven het water, en als je bleef kijken zag je zijn staart iedere keer omhoog komen... voor foto's ben je dan wer net te laat....
We hebben alvast de kamer opgeruimd, boeken teruggebracht naar de library. We hebben foto's gehaald die door proffesionele fotografen zijn gemaakt.
Zijn trouwens erg leuk geworden....
De lunch hebben we in de Lidozaal gegeten, je kan daar uit een buffet van allerlei voedsel kiezen.... Zulke verschrikkelijke lekkere dingen!!!!
De koffers moeten vanavond voor 12 uur ingepakt op de gang gezet worden' en dan is het weer over....

We zijn vanavond weer in het Crowsnest geweest en we hadden het wer zo ontzettend gezellig!!!! :-)

• 25 Juni 2012 - 14:48

Ingrid:

Fijn dat Martin weer wat opgeknapt is, en weer mee kan doen. Het lijkt me heel bijzonder om ( al is het in de verte) whales te zien. Lekker eten en een wijntje , zucht.....)))

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

vervolg Lake Louise Inn

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.