Onderweg langs de kust - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Onderweg langs de kust - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Onderweg langs de kust

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

18 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Van ochtend uitgeslapen tot 9 uur, het was heel mistig Ontbeten in de zaal Rotterdam, waar we kozen om aan te schuiven met andere mensen, die we nog niet kennen
Het is heel leuk, want die personen kom je elke keer tegen en dan heb je wat om over te praten... Je bent dan niet echt meer vreemd ofzo....
Na het ontbijt was er in een zaaltje een seminar over acupunctuur: leek mij wel interesant, dus die heb ik bezocht ( en t werd gegeven door een chinese arts, en t was ook leuk om te horen:-) )
Martin heft in de grote zal bij het casino voetbal zitten kijken op tv.
Om 13 uur lunch van 3 gangen, en nog koffie na, dus echt luxe!
We zaten aan tafel bij een Amerikaans stel, erg aardig...
Het leeftijdsgehalte over het algemeen is erg hoog.
Er zijn hier oudere amerikanen die echt 200 dagen per jaar op een cruise zitten!!!
We moesten vanavond formeel gekleed aan tafel, dus Martin in pak en ik in mn cocktail!

Er zijn foto's gemaakt voor we de eetzaal binnengingen en ook toen we aan tafel zaten.
:-) Martin heeft zo ontzettend zitten zweten, ik heb echt heel erg moeten lachen...:-) Zijn blousekraag en das waren doorweekt toen we het eten op hadden.:-)
Het is hier op de boot overal zo ontzettend warm, zonder pak en das zweet Martin al...

Vanavond zijn we in de bar op het happy hour geweest.. erg leuk!

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

vervolg Lake Louise Inn

02 Juli 2012

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.

Actief sinds 03 Juni 2012