Hotel Westmark Anchorage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Hotel Westmark Anchorage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Hotel Westmark Anchorage

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

16 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hett is nu 15.45 u, en we zijn nu in het hotel aangekomen in Anchorage.

De Camper hebben we schoongemaakt, water, gas, benzine bijgevuld, en de black en grey water tanks leeggemaakt.
Het inleveren van de camper ging voorspoedig, en we werden opgehaald door een taxi om ons naar het hotel te brengen.

De bellboy heeft notabene onze koffers naar onze kamer gebracht!!!!!!! Heel bijzonder allemaal.....

We zitten nu op kamer 418 lekker lui te wezen op en grote luie bank.

Morgenochtend moeten we om 8 uur onze koffers buiten onze kamer hebben staan, met speciale labels eraan; die worden met een truck naar de MS Zaandam gebracht.

Morgenochtend worden we om half 9 van het hotel opgehaald om naar Seward gebracht te worden met een bus.

Ik had dit verslagje al geplaatst, maar ik heb nog een vervolg;

Toen we om 17.10 u een eindje aan het rondlopen waren in Anchorage, kwamen we erachter dat de verrekijker ( van pa Westenberg ) kwijt was, na diep nadenken was het idee dat ie nog bij de cruise America Campers aan de andere kant van Anchorage zou moeten liggen...
Wij terug naar het hotel en aan de dame van Holland America Line gevraagd of zij kon bellen met het camper bedrijf; en ja hoor, hij lag daar nog...

Het camper bedrijf was nog maar 20 minuten geopend, we zouden het nooit redden met een taxi daarheen, om voor hun sluitingstijd de verrekijker te kunnen halen..
De oplossing was volgens Tinus, om een Yellow Cab in te huren om de verrekijker te laten halen, en hem naar ons hotel te laten brengen... En ja hoor, het is gelukt, we hebben hem terug...! gelukkkig maar...
Binnen 25 minuten was hij bij t hotel, we hebben de driver een leuke fooi gegeven voor zijn gedeelte in de oplossing.....

• 17 Juni 2012 - 08:03

Nicole:

Oh gelukkig maar dat ie weer terug is!! Grappige oplossing trouwens haha!
    Jee dus morgen (of vandaag waarschijnlijk) de boot op? Ik vind het allemaal erg leuk om te lezen! Wel gaaf hoor wat jullie allemaal mee maken! Have fun on the love boat ;)

• 17 Juni 2012 - 09:43

Willie Westenberg:

Spannend verhaal met die verrekijker.
    Die houden we nog even in de familie.
    Maar fijn dat het nog op tijd gelukt is om hem terug te krijgen.
    Want misschien heb je er op de boot nog veel plezier van.
    Laat hem niet over de reling vallen want dan ben je hem echt kwijt.

• 18 Juni 2012 - 14:40

Ingrid:

Heel fijn dat ie weer terecht is.
    Vooral omdat het een emotionele waarde heeft.Ik ben zeer benieuwd naar het volgend verslag.
    Oh ja, John leest ook hoor ,maar is niet zo,n schrijver. Meer een prater......Liefs van ons beiden

• 19 Juni 2012 - 11:47

Jolanda En Mannes:

Ook in zuid frankrijk lezen wij jullie verhalen. Erg leuk om jullie op deze manier te volgen. Veel plezier op de boot.
    Groeten.

vervolg Lake Louise Inn

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.