Palmer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Palmer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Palmer

Door: martinedithwestenberg

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

15 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is nu bijna kwart over 5 s middags en we zijn beland op RV Campground Mountainvieuw.
Op weg hierheen zijn we bij een Musk Ox Farm wezen kijken.
Van de vachten van deze ossen maken ze hele zachte wol. Dit is ontzettend duur.

De allerlaatste boodschappen hebben we gedaan, want morgen voor 3 uur moeten we de camper inleveren in Anchorige.

• 16 Juni 2012 - 13:15

Robert Gerritsen:

Hoi Edith lijkt me machtige heb er al meegereden de camper?Op naar de boot op chique lijkt me een machtige ervaring
    mis jullie groetjes en geniet ervan

• 16 Juni 2012 - 13:21

Marieke:

Geniet er nog van met de camper!!
    Op naar de Cruise!!
    Groetjes, Marieke

• 16 Juni 2012 - 15:53

Nicole:

Hmm... mountainvieuw klinkt goed! Maak je foto's van het uitzicht? Vast wel haha!
    Veel plezier nog van jullie mobile home en straks op het luxe cruise schip! Gaaf hoor!!

• 16 Juni 2012 - 18:11

Jack En Korien:

Hey reizigers,

We hebben net al jullie verslagen zitten lezen, super! Jij zult je wel helemaal "king of the road" voelen in die enorme camper, Martin. Rij jij ook in dat gevaarte Edith?
    En straks verder op een cruiseschip, lazen we. Dat zal ook een hele - en vooral luxe - beleving worden. Lijkt ons niets aan (duh...grapje).
    Veel plezier gewenst de rest van jullie reis; we volgen jullie!
    Liefs van ons allen

vervolg Lake Louise Inn

02 Juli 2012

Lake Louise
Martin en Edith

Dit wordt een verslag van een vakantiereis naar Alaska en Canada, die we zeven jaar geleden hadden gepland, om samen te gaan reizen met Robert en Jacqueline, die op dat moment emigeerden naar Canada. Eind vorig jaar hebben we de reis geboekt via Wereldcontact Nunspeet. Gisteren, vier dagen voor vertrek, hoorden we dat Robert bij een misstap naast de vrachtwagen zijn voet net boven de enkel heeft gebroken. Robert en Jacqueline hebben nu moeten besluiten hun reis te anuleren.... We hebben nu besloten de reis toch met zijn tweeen te gaan maken, hoewel we het ontzettend jammer vinden dat we dit niet met zijn vieren kunnen realiseren. Onze reis start woensdagochtend vroeg, als we door Han van Loenen naar Schiphol gebracht worden; ....bedankt Han! We vliegen via Seatle naar Anchorage, Alaska.

Actief sinds 03 Juni 2012